Sta jij voor de uitdaging om de werkzaamheden van de servicedesk te coördineren en ben je op zoek naar een manier om je leidinggevende competenties te vergroten? De Facilitair Servicedesk Coördinator training biedt jou de kans om je vaardigheden als professioneel dienstverlener verder uit te breiden en je leidinggevende competenties te versterken.
Jouw Rol: Schakel tussen Front Office en Backoffice
Als Facilitair Servicedesk Coördinator ben jij de schakel tussen front office en backoffice binnen de facilitaire dienst. Je coördineert de werkprocessen, werkt nieuwe collega’s in, coacht jouw team en beantwoordt complexe vragen van klanten. Je hebt diepgaande kennis van het FMIS van jouw organisatie en streeft voortdurend naar verbetering.
Wat Je Leert: Een Compleet Leiderschapsarsenaal
Na het voltooien van de training ben je in staat om:
Voor wie
Medewerkers die een leidinggevende rol vervullen op een front office (zoals servicedesk, bewonersservice, helpdesk of klantenservice) en in die leidinggevende rol al enkele jaren ervaring hebben.
* Klik op de link voor het downloaden van de algemene voorwaarden en privacyverklaring