voor vragen of
inschrijvingen,
neem direct
contact op
085-750 02 95

Neptunusplein 35

9401 CZ Assen

info@possible-opleidingen.nl

Facilitair Servicedesk Coördinator

Wat fijn dat je de opleiding Facilitair Servicedesk Coördinator wil gaan volgen.

  • Startdatum is 10 maart 2026 in Utrecht (De lesdagen zijn: 10, 17, 24 en 31 maart) of op
  • Startdatum is 10 september 2026 in Utrecht (De lesdagen zijn: 10, 17, 24 september en 1 oktober)

 

  • De investering voor deze opleiding is  € 2.600 excl. Btw.  (dit is incl. alle cursusmaterialen, administratieve kosten, koffie/thee/water/lunch)

 

Sta jij voor de uitdaging om de werkzaamheden van de servicedesk te coördineren en ben je op zoek naar een manier om je leidinggevende competenties te vergroten? De Facilitair Servicedesk Coördinator training biedt jou de kans om je vaardigheden als professioneel dienstverlener verder uit te breiden en je leidinggevende competenties te versterken.

Jouw Rol: Schakel tussen Front Office en Backoffice

Als Facilitair Servicedesk Coördinator ben jij de schakel tussen front office en backoffice binnen de facilitaire dienst. Je coördineert de werkprocessen, werkt nieuwe collega’s in, coacht jouw team en beantwoordt complexe vragen van klanten. Je hebt diepgaande kennis van het FMIS van jouw organisatie en streeft voortdurend naar verbetering.

Wat Je Leert: Een Compleet Leiderschapsarsenaal

  • Rol en plaats van de servicedesk
  • Relatie tussen front office en backoffice
  • De functie van de coördinator
  • Motivatie van medewerkers
  • Professionele facilitaire dienstverlening
  • Kwaliteit en procesmanagement
  • FMIS en managementrapportages
  • Trends en ontwikkelingen
  • Aansturen, leidinggeven en persoonlijke effectiviteit
  • Feedback geven en kritiek ontvangen

Na het voltooien van de training ben je in staat om:

  • De werkzaamheden binnen een servicedesk effectief te organiseren en plannen
  • Het managen van jouw afdeling en leidinggeven aan jouw medewerkers op een professionele wijze uit te voeren
  • Een adviesrol naar de klant en collega’s in te nemen door effectieve communicatie

Voor wie

Medewerkers die een leidinggevende rol vervullen op een front office (zoals servicedesk, bewonersservice, helpdesk of klantenservice) en in die leidinggevende rol al enkele jaren ervaring hebben.

Inschrijfformulier voor de opleiding Facilitair Servicedesk Coördinator

Naam
Mailadres waar jij de bevestiging en uitnodiging wilt ontvangen
! Als je het op persoonlijke titel doet vul je geen in
! Als de factuur naar jouw eigen mailadres moet vul je hier je eigen mail adres in
Op welke datum wil jij starten?
Selectievakjes
De selectievakjes zijn al voor jou ingevuld.

* Klik op de link voor het downloaden van de  algemene voorwaarden en privacyverklaring

download onze brochure