Ben jij degene die altijd oog heeft voor de details in de werkomgeving? Als medewerker van onze facilitaire dienst in een front officefunctie ben jij het aanspreekpunt voor alles, van kapotte verlichting in het damestoilet tot het verplaatsen van meubilair voor de directiesecretaresse en de verzorging van een dorre plant in de vergaderzaal. Je zorgt ervoor dat elke opmerking en verzoek op de juiste plek belandt en controleert vervolgens of de “klacht” naar tevredenheid is opgelost. Als sleutelfiguur in de facilitaire dienst heb je direct contact met klanten en gebruikers, en ben je het aanspreekpunt bij een Servicedesk of een afdeling Klantenservice. In deze training staan jouw communicatieve vaardigheden centraal, gericht op klantvriendelijke dienstverlening.
Wat je leert: Een complete set vaardigheden
Na de training: Bewust en Effectief
Na het voltooien van de training ben je in staat om bewust invulling te geven aan jouw functie als medewerker Servicedesk. Je handelt servicegericht en klantvriendelijk, kunt klachten van klanten omzetten in oplossingen en past bewust je verbale en non-verbale communicatie toe.
Voor wie: Starters in de Facilitaire Dienst en medewerkers die nog beter willen worden in hun vak
Deze training is ontworpen voor medewerkers die werkzaam zijn of gaan werken binnen de facilitaire dienst in een front officefunctie. Of je nu het centrale aanspreekpunt bent bij een Servicedesk, bewonersservice, helpdesk, klantenservice, of weinig ervaring hebt met de werking van een Servicedesk, deze training biedt de nodige bagage om succesvol te zijn in jouw rol. Word een expert in het creëren van een soepele en aangename werkomgeving voor iedereen!
* Klik op de link voor het downloaden van de algemene voorwaarden en privacyverklaring