voor vragen of
inschrijvingen,
neem direct
contact op
085-750 02 95

Neptunusplein 35

9401 CZ Assen

info@possible-opleidingen.nl

Facilitair Servicedesk Medewerker

Wat fijn dat je de opleiding Facilitair Servicedesk Medewerker wil gaan volgen.

  • Startdatum is 15 januari 2026 in Utrecht (De lesdagen zijn: 15, 22 en 29 januari) of op
  • Startdatum is 2 juni 2026 in Utrecht (De lesdagen zijn: 2, 9 en 16 juni)

 

  • De investering voor deze opleiding is  € 1.950 excl. Btw.  (dit is incl. alle cursusmaterialen, administratieve kosten, koffie/thee/water/lunch)

 

Ben jij degene die altijd oog heeft voor de details in de werkomgeving? Als medewerker van onze facilitaire dienst in een front officefunctie ben jij het aanspreekpunt voor alles, van kapotte verlichting in het damestoilet tot het verplaatsen van meubilair voor de directiesecretaresse en de verzorging van een dorre plant in de vergaderzaal. Je zorgt ervoor dat elke opmerking en verzoek op de juiste plek belandt en controleert vervolgens of de “klacht” naar tevredenheid is opgelost. Als sleutelfiguur in de facilitaire dienst heb je direct contact met klanten en gebruikers, en ben je het aanspreekpunt bij een Servicedesk of een afdeling Klantenservice. In deze training staan jouw communicatieve vaardigheden centraal, gericht op klantvriendelijke dienstverlening.

Wat je leert: Een complete set vaardigheden

  • Klantgerichte dienstverlening
  • Begrip van klanten en hun behoeften
  • Aannemen van vragen, storingen en klachten
  • Luisteren, samenvatten en doorvragen
  • Effecten van verbale en non-verbale communicatie
  • Werkorganisatie en stresspreventie
  • Praktische oefeningen in gesprekssituaties
  • Kwaliteit, samenwerken en gedeelde verantwoordelijkheid
  • Feedback geven aan klanten en collega’s

Na de training: Bewust en Effectief

Na het voltooien van de training ben je in staat om bewust invulling te geven aan jouw functie als medewerker Servicedesk. Je handelt servicegericht en klantvriendelijk, kunt klachten van klanten omzetten in oplossingen en past bewust je verbale en non-verbale communicatie toe.

Voor wie: Starters in de Facilitaire Dienst en medewerkers die nog beter willen worden in hun vak

Deze training is ontworpen voor medewerkers die werkzaam zijn of gaan werken binnen de facilitaire dienst in een front officefunctie. Of je nu het centrale aanspreekpunt bent bij een Servicedesk, bewonersservice, helpdesk, klantenservice, of weinig ervaring hebt met de werking van een Servicedesk, deze training biedt de nodige bagage om succesvol te zijn in jouw rol. Word een expert in het creëren van een soepele en aangename werkomgeving voor iedereen!

Inschrijfformulier voor de opleiding Facilitair Servicedesk Medewerker

Naam
Mailadres waar jij de bevestiging en uitnodiging wilt ontvangen
! Als je het op persoonlijke titel doet vul je geen in
! Als de factuur naar jouw eigen mailadres moet vul je hier je eigen mail adres in
Op welke datum wil jij starten?
Selectievakjes
De selectievakjes zijn al voor jou ingevuld.

* Klik op de link voor het downloaden van de  algemene voorwaarden en privacyverklaring

download onze brochure