Als facilitair medewerker ben jij het centrale aanspreekpunt op jouw locatie. Jij waarborgt niet alleen het juiste gebruik van apparatuur, maar bent ook de schakel tussen gebruikers, leveranciers, en het gebouw. Dagelijks ben je betrokken bij het onderhoud van het gebouw en de dienstverlening aan de gebruikers. Deze training is jouw kans om jouw rol te versterken en te excelleren in jouw dagelijkse taken.
Wat Je Leert:
Dag 1:
- Facilitair: het wat en waarom
- Hulpmiddelen voor facilitair beheer
- Dienstverlening
- Definiëring van jouw rol
Dag 2:
- Communicatie: Verbaal versus non-verbaal
- Ik oké, jij oké: opbouwen van positieve relaties
- LSD (Luisteren, Samenvatten, Doorvragen)
- Effectieve feedback geven en ontvangen
Dag 3:
- Diensten en hoe je hiermee omgaat
Dag 4:
- Ochtend: Veiligheid en beveiliging; creëren van een veilige omgeving
- Middag: Aannemen van klachten en coördinatie van reparaties
Dag 5:
- Timemanagement en omgaan met werkdruk
Dag 6:
- Ochtend: Hospitality; het creëren van een gastvrije omgeving
- Middag: Facilitair Zintuig; het ontwikkelen van een scherp oog voor facilitaire behoeften
Inschrijfformulier voor de opleiding Facilitair Medewerker Allround(Huismeester, Bode, Conciérge, Handyman)