Je gebouw en zijn gebruikers krijgen alle aandacht. Toch wil je zelf ook niet stilstaan. Zeker niet nu veel onderhouds- en service-activiteiten worden uitbesteed. Dat vraagt andere vaardigheden. Om aannemers goed aan te sturen is actuele bouwtechnische kennis onmisbaar. Ook moet je de aanwezige installaties en systemen begrijpen om projectmedewerkers gericht aan te sturen. Toch zijn er ook andere eisen. Er wordt van jou verwacht dat je duidelijke afspraken maakt, de leiding neemt en helder communiceert met alle partijen. Jij bent namelijk verantwoordelijk voor het resultaat: een gebouw waarin iedereen prettig kan werken of wonen.
De Wonen & Vastgoed opleidingen van possible staan middenin de praktijk. Onze vakdocenten praten je volledig bij over gebouwbeheer en (bouw)technische ontwikkelingen. Zo weet je altijd wat er moet gebeuren en kun je duidelijke afspraken over de planning en kosten maken met inkopers en verkopers. Je bent een serieuze sparringpartner voor gebruikers, collega’s, management en (onder)aannemers. De combinatie van theorie en praktijk wordt aangevuld met de verhalen van vakbroeders. Met onze opleidingen weet je zeker dat je de verantwoordelijkheid voor jouw gebouw kunt nemen. En alles uit je functie haalt.
Facilitair Servicedesk Medewerker
Meerdere regio's
Facilitair Servicedesk Coördinator
Meerdere regio's
Veiligheid en Beveiliging
Meerdere regio's
Aannemen van Klachten en Reparaties
Meerdere regio's
Hospitality
Meerdere regio's
Facilitair Zintuig
Meerdere regio's
Facilitair Medewerker Allround (huismeester, bode, conciërge, handyman)
Meerdere regio's
Twitter feed is not available at the moment.