30 nov Hoe ontwikkel jij je?
De natuur heeft niet zoveel last van het virus en doet ieder jaar weer zijn eigen ding. De meeste bladeren liggen inmiddels op de grond en de eerste nachtvorst is een feit. De natuur maakt zich op voor de winter, neemt rust zodat het volgend voorjaar weer volop kan bloeien en groeien.
Ook wij hebben dat nodig. Maar het gaat niet vanzelf.
Hoe blijf jij bij in je vakgebied?
- Hoe blijf je scherp?
- Wat is je toekomstplan?
- Hoe ontspan je?
Veel vragen die je jezelf kunt stellen.
Stilstaan is achteruitgang.
Wij helpen je graag om beter te worden. Dit kan op het gebied van facilitaire trainingen, gebouwbeheer en bouwkunde of persoonlijke vaardigheden.
Vaak heb je hiervoor binnen je werk een opleidingsbudget. Laat het niet liggen en ga goed voorbereid de toekomst is.
Dit kan via een “open inschrijving” op een coronaproof locatie of samen met je collega’s bij je eigen bedrijf op locatie.
Onze opleidingen vind je hier
Facilitaire vaardigheden
Je bent trots op wat je doet en wat je voor anderen kunt betekenen. Je bent een professionele facilitaire dienstverlener of manager en neemt je vak serieus. En terecht. Daarom wil je ook steeds beter worden en blijven bijleren. Dat is precies wat wij bieden. Onze praktische facilitaire opleidingen zorgen dat jij steeds het beste uit je functie en jezelf haalt. Niet alleen door te luisteren, maar door te sparren met docenten en andere professionals. Zo blijf je koploper in je eigen vakgebied en leg je een stevige basis voor nog meer plezier in je werk. Dat is de beste garantie om anderen altijd op de juiste manier te ondersteunen.
Onze opleidingen zijn afwisselend en praktijkgericht. Natuurlijk praten we je bij over de nieuwste ontwikkelingen en vakgerichte vaardigheden. Daar hoort ook theorie bij, maar daar ligt nooit het accent. We bieden graag meer. Dat doen we met concrete facilitaire kennis die je de volgende dag meteen op de werkvloer kunt gebruiken. Bovendien krijg je alle ruimte om ervaringen met vakgenoten te delen. Hun verhalen zijn een waardevolle bron om je eigen facilitaire kennis uit te breiden en je vak meer inhoud te geven. Met persoonlijke aandacht en training op maat kom je verder in je vak en blijf je groeien, en dat geldt ook voor je collega’s.
Wonen en Vastgoed
Je gebouw en zijn gebruikers krijgen alle aandacht. Toch wil je zelf ook niet stilstaan. Zeker niet nu veel onderhouds- en service-activiteiten worden uitbesteed. Dat vraagt andere vaardigheden. Om aannemers goed aan te sturen is actuele bouwtechnische kennis onmisbaar. Ook moet je de aanwezige installaties en systemen begrijpen om projectmedewerkers gericht aan te sturen. Toch zijn er ook andere eisen.
Er wordt van jou verwacht dat je duidelijke afspraken maakt, de leiding neemt en helder communiceert met alle partijen. Jij bent namelijk verantwoordelijk voor het resultaat: een gebouw waarin iedereen prettig kan werken of wonen.
De Wonen & Vastgoed opleidingen van possible staan middenin de praktijk. Onze vakdocenten praten je volledig bij over gebouwbeheer en (bouw)technische ontwikkelingen. Zo weet je altijd wat er moet gebeuren en kun je duidelijke afspraken over de planning en kosten maken met inkopers en verkopers. Je bent een serieuze sparringpartner voor gebruikers, collega’s, management en (onder)aannemers. De combinatie van theorie en praktijk wordt aangevuld met de verhalen van vakbroeders. Met onze opleidingen weet je zeker dat je de verantwoordelijkheid voor jouw gebouw kunt nemen. En alles uit je functie haalt.
Persoonlijke vaardigheden
Een positieve bijdrage aan je organisatie leveren, dat is wat je graag wilt. Dat lukt het best als je goed op je plek zit, gewaardeerd bent en uitgedaagd wordt. Dan kun je het best presteren in je eigen rol, creëer je ruimte voor groei en heb je zelfvertrouwen. Vanuit dit fundament draag je direct bij aan je eigen succes en dat van je organisatie. Om dat waar te maken is communicatie een belangrijke succesfactor.
Alleen samen met anderen kun je je doelen bereiken. Om constructief in gesprek te gaan en te blijven, met collega’s, managers, klanten of andere relaties, moet je ze leren kennen. Ontdekken wat ze beweegt en vooral ook wat je samen wilt bereiken. Dan weet je namelijk waar jij als teamspeler aandacht aan moet besteden. Ook als het even niet gaat zoals je verwacht of wilt. Dan is het de uitdaging het contact te behouden en te blijven communiceren.
Met praktische opleidingen helpt possible je om effectief te werken en constructief te communiceren. Onze docenten bieden je de handvatten om in gesprek te gaan en doelgericht samen te werken. Je ontdekt bijvoorbeeld hoe je omgaat met bewuste of onbewuste patronen die communicatie en samenwerken in de weg kunnen staan. Met inzichten en tools word je gestimuleerd om jezelf te ontwikkelen. Door te werken met herkenbare situaties kun je nieuwe kennis en vaardigheden ook meteen op de werkvloer inzetten. Je zet concrete stappen in je persoonlijke ontwikkeling. Het resultaat is dat je de bagage hebt om je persoonlijke effectiviteit te vergroten en deze te bundelen met die van anderen binnen je organisatie. Zo draag je concreet bij aan je eigen werkplezier en aan een positieve organisatiecultuur.
Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.